Gerçeklikten daha iyi: Yeni öykünme teknolojisi orijinal konsollardan daha az kalıyor

Hakkında oku Gerçeklikten daha iyi: Yeni öykünme teknolojisi orijinal konsollardan daha az kalıyor makalede

Bu sayfada en son haber bloglarından haberdar olabilirsiniz. Bu sayfadaki en son haberleri sunuyoruz. Gerçeklikten daha iyi: Yeni öykünme teknolojisi orijinal konsollardan daha az kalıyor Dünyadaki en son olayları takip eden herkesi oku. Yalnızca doğrulanmış verileri yayınlıyoruz, bu yüzden bizimle olun, haberleri okuyun ve en son bilgilerin günlük bir kısmını alın. Zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz ve sürekli olarak bilgi sahibi olmanın ne kadar önemli olduğunu biliyoruz, bu yüzden sizin için sadece alakalı, ilginç ve faydalı haberleri seçiyoruz. Bizimle kaldığınızda, dünyadaki olayları her zaman bilirsiniz ve önemli haberleri kaçırmazsınız. Ayrıca, MOBI kitaplarını kayıt olmadan ücretsiz okumak ve indirmek için hazır olduğumuzu unutmayın. Yeniliklerden edebiyat klasiğine dek, dünyaca ünlü farklı yazarlardan yıllar süren çeşitli türlerden geniş bir edebiyat seçeneği. Zevkinize uygun kitapları seçin, indirin, yorumlarınızı bırakın ve siteye bağlı kalın. Okuyucu yorumları 82 Bu hikayeyi paylaşın Bu video karşılaştırma RetroArch emülasyonunun düğme girişlerine orijinal NES donanımından daha hızlı nasıl tepki verebileceğini gösterir. Klasik video oyun konsollarını, güçlü modern bilgisayar donanımlarıyla bile mükemmel şekilde taklit etmenin ne kadar zor olduğunu önceden yazmıştık. Şimdi, popüler RetroArch çoklu emülatör ön yüzünün arkasındaki kodlayıcılar, orijinal retro oyun donanımında doğal olan bazı giriş gecikmelerini kaldırarak, bir şekilde emülasyonlarını mükemmelden daha iyi hale getirmeye çalışıyor. Daha fazla Okuma Doğruluk gücü alır: Bir erkeğin mükemmel bir SNES emülatörü oluşturmak için 3GHz arayışı. Atari 2600 gibi eski oyun konsolları çerçeveler arasında kullanıcı girişlerini örneklerken ve işlem yaparken, NES genellikle bir kare oluştururken oyun mantığını çalıştırdığından beri konsollar. Bu, oyunun butona en erken basılmasından sonraki kareye kadar yeni bir girdiye tepkisini vermedi demektir. Bazı oyunlarda gerçek gecikme, saniyede 60 kare (veya kare başına yaklaşık 17ms) gözle görülür bir gecikme olmaya başlayabilen iki ila dört kare (veya daha fazla) olabilir. RetroArch'ın yeni sürümlerinde kullanıma sunulan deneysel bir Girdi Gecikme Dengeleme modu, bu ilk "reaksiyon" karesini beklenen noktada göstermeden önce, sahnelerin arkasına gizlenmiş birkaç kareyi temelde hızlı ileri sararak bu sorunu giderir. Bu yüzden, iki giriş gecikmesi karesine sahip olan Sonic the Hedgehog gibi bir oyunda, oyun her yeni girişten sonra hızla iki ek gizli kareyi taklit edecektir. Daha sonra, emülatör aslında Sonic ilk giriş karesini (Sonic ilk kez görünür bir tepki gösterir) gösterir; ilk giriş-sonrası karenin doğal olarak göründüğü zaman, bir oyuncunun genellikle göreceği gecikmeyi keser. Sonuç, bu süper ağır çekim Super Mario Bros. örnek videosunda görüldüğü gibi, orijinal donanımdan daha az giriş gecikmesiyle çalışabilen klasik öykünmüş oyunlardır. Bu, uzun yıllar boyunca manevi olarak gecikme azaltmaya odaklanan bir öykünme topluluğu için büyük bir başarı ve çok sayıda kuramlaştırmanın doruk noktasıdır. Bu fazladan emülasyon çalışması, çok fazla ek işlemle gelir, ancak modern, çok çekirdekli bilgisayarlarda çalışan eski sistemleri taklit etmek büyük bir endişe kaynağı değildir (Raspberry Pi ve diğer mikro konsol kutularındaki daha yavaş işlemciler daha fazla sorunla karşılaşabilir). Durumları kaydetme, "ileride devam etme" işlemi sırasında dahili oyun mantığının senkronize edilmemesine yardımcı olurken, farklı çekirdeklerde çalışan ses çıkışı müzik ve ses efektlerinin riskli olmadığından emin olabilir. Bu özellik RetroArch geliştiricileri tarafından çağrıldığı için "LAGFIX" üzerindeki çalışmalar, Mart ayının başından bu yana devam ediyor ve düzenli açık kaynak kodlu yapılar yoluyla topluluk tarafından rafine edilmeye ve hata ayıklanmaya devam ediyor. Topluluk, yeni özelliği mümkün olduğunca çok sayıda yazılım için kalibre etmek amacıyla uzun klasik oyun listelerindeki "doğal" gecikmeyi belgelemek için çalışıyor. İleri Okuma Yeni bir emülatör 2D NES oyunlarından 3B manzaralar yaratıyor Bu ilk emülatörlerin orijinal kaynak donanımın ham deneyimini geliştirmeye çalıştığı bir durum değil. Birçok emülatör, birçok klasik oyunda ortaya çıkan sprite titremesini ve / veya yavaşlamasını gidermek için overclock ve hafıza yönetimi püf noktalarını kullanır. Diğerleri, bu blokik pikselli grafikleri otomatik olarak HD yükseltme veya çokgen 3 boyutlu grafiklerle “başarılı” seviyelerde "yükseltmeye" çalışıyor. Ancak girdi için gerçek donanımdan daha iyi yanıt süreleri, retro oyun topluluğunun henüz görmediği deneyimlerdeki en büyük gelişmedir. Şimdi geriye kalan tek şey, bir kaç giriş gecikmesi çerçevesini öne süren orijinallik takıntısı tutkunları ile kaçınılmaz tartışmaların “amaçlanan” ve dolayısıyla “daha iyi” bir deneyim olduğunu iddia ediyor. Liste görüntüsü Tyler Loch / YouTube'un Tanıtımıyla Yazılan Yorumlar Kyle Orland Kıdemli Oyun Editörü, davolfman'ın yazdığı yazıya atladı: Anladığım kadarıyla, bu aslında makalenin ima ettiğinden daha çılgınca (her ikisi de neler olup bittiğinin doğru yorumu olabilir). Bu aslında kurtarıcı tabanlı ve çevrimiçi oyunlarda kullanılan gecikmeli tazminatla ilgili. Girişte, öykünücü aslında tüm öykünmeyi gerçekte birçok karede olduğu duruma geri döndürür, daha sonra telafi etmek için öykünmeyi tekrar gerçek zamana geri döndürür. Her şeyde iyi çalışmaz ama LCD TV'lerin değişken gecikmesi nedeniyle yeni tasarımlarda bile takip edilmeye değer bir şey. Aslında tam olarak tarif ettiğiniz şekilde "geri dönme" olduğunu sanmıyorum. Dwedit'in tanımladığı gibi

Haber kategorileri

Popüler yazarlar

Author unknown Delphine De Vigan Becca Fitzpatrick Matt Kuhn, Barney Stinson Khaled Hosseini İlber Ortaylı, Yenal Bilgici Eckhart Tolle İş Bankası Kültür Yayınları Erhan Altunay Elif Şafak Donna Leon Mustafa Kemal Atatürk Simon Beckett Mihri Mavi, Kaan Arer (Editör), Burçin Erbay (Editör), Elif Aydın Yavuz (Tasarımcı), Alla Özabat (Tasarımcı) Tezer Özlü Şeyma Subaşı Nejat İşler Yapı Kredi Yayınları Muhammed Emin Yıldırım Toygun Atilla Andrea Kane Doğan Egmont Yayıncılık Timaş Yayınları Pegasus Yayınları Beyza Alkoç Parıltı Yayınları Everest Yayınları Alfa Yayınları Timaş Çocuk Doğan Kitap Can Yayınları Beyaz Balina Yayınları Tudem Yayınları Altın Kitaplar Can Çocuk Yayınları Epsilon Yayınları İletişim Yayınevi Kırmızı Yayınları Kırmızı Kedi Yayınevi Destek Yayınları Martı Yayınları İnkılap Kitabevi İthaki Yayınları Joe Navarro Nesil Yayınları Yargı Yayınevi Nihat Genç Aziz Nesin 1001 Çiçek Kitaplar Nesil Çocuk Yayınları Say Yayınları Sınav Yayınları TÜBİTAK Yayınları Benim Hocam Yayınları Yediiklim Yayınları Artemis Yayınları Remzi Kitabevi İclal Aydın Günışığı Kitaplığı Nobel Akademik Yayıncılık Bilgi Yayınevi Karekök Yayıncılık Evrensel İletişim Yayınları Altın Kitaplar - Çocuk Kitapları D'Addario Metis Yayınları İSEM Yayıncılık Pegem Akademi Yayıncılık Ayrıntı Yayınları Palme Yayıncılık Delta Kültür Yayınevi Arkadaş Yayınları Editör Yayınları Kodlab Yayınları Esen Yayınları Manuel Raymond Tonguç Akademi Yayınları Mikado Yayınları Final Kültür Sanat Yayınları Dorlion Yayınları Yakamoz Yayınevi Uçanbalık Yayıncılık İmece Ötüken Neşriyat Uzman Kariyer Yayınları Sel Yayıncılık Ephesus Yayınları Tutku Yayınevi Kaknüs Yayınları Bilge Kültür Sanat Yayınları Profil Kitap Nemesis Kitap İz Yayıncılık Pegem Akademi Yayıncılık - Akademik Kitaplar İmge Kitabevi Yayınları Pamuk Yayıncılık Ses Müzik Aletleri Butik Yayınları Donizetti Koray Varol Akademi